Servis jízdních kol,kočárků,diagnostika a repase baterií.

Zabýváme servisem cyklistických kol všech značek. Servis provádíme s profesionálním nářadím. Servisujeme dětské kočárky, koloběžky, in-line brusle a servis běžeckých a sjezdových lyží

Záruční i pozáruční servis jízdních kol všech značek. Dlouholetá praxe a zkušenosti v opravě jízdních kol a jejích komponentů

  • Hodinová sazba servisu je á400,-/hod.
  • Cyklomateriál dle ceníku dodavatelů.
  • Solidní jednání.
  • Servis do 48 hodin. ( dle skladových zásob )
  • Servis u zákazníka doma

Rady jak vybrat správnou kapacitu pro repasi

  • Začít tím, jakou kapacitu zákazník bude využívat.
    • Průměrné dojezdy při 36V se pohybují: 10Ah – okolo 50km, 13Ah – okolo 70km, 15Ah, okolo 90km
    • Vždy dojezd je orientační. Lišit se bude vlivem kondice a hmotnosti jezdce, zvolené připomoci i profilu trati.
    • Pokud chcete například jezdit 50 km, ale máte strach, že byste se mohl občas rozjet i více, nebo chce mít jistotu dojezdu tak je vhodné vybírat okolo 13 Ah. Pokud 70km a mít rezervu tak okolo 15 Ah. Atd….
  • Vždy se připravte na variantu, že by mohla být špatná BMS. Snažíme se zachovat stávající, ale ne vždy to jde a špatná BMS bývá důvod proč baterie má po 3 letech velmi malý dojezd, nebo nejde nabít.
  • Pokud má baterie štítky s popisem, snažte se identifikovat, zda je zmíněn typ použitých článků.
    • Pokud se jedná o články Li-ion (Lithium iontové) nebo Li-pol (Lithium polymerové) nic se nemusí měnit.
    • Pokud se jedná o baterii z článků LiFePo4 posílejte s baterií i nabíječku. Některé nabíječky se dají přenastavit, aby nabíjeli na potřebné napětí pro Li-ion. Za tento pokus můžete ušetřit 1.000,-. Pokud se nabíječka nepřenastaví (vymění) a vy byste ji dále používal, zničil byste nové články a baterie by velice rychle „umřela“. Klidně po prvním nebo druhém nabíjení.
  • Předělání olověné baterie na Li-ion je možné. Automaticky je potřeba ale počítat s přirážkou za novou BMS (olověné baterie ji nemají a u Lithiových je nezbytná) a novou nabíječku (přenastavovat olověné na li-ion nelze).
    • Předělaná baterie bude výrazně lehčí. Standardní kapacita olověných baterií je 12 Ah. Pokud budete chtít kolo využívat stejně a stačilo vám to, klidně vyberte kapacitu 11 Ah. Váhový rozdíl vynahradí menší kapacitu.

Pokud budete chtít nějakou rezervu vyberte podle uvážení. Výhoda obalů pro olověné baterie je, že se do nich vleze opravdu velké množství článků a tak není problém vybrat jakoukoliv z variant v tabulkách (v případě, že by zákazník náhodou chtěl ještě větší kapacitu i to v tomto případě umíme zařídit, ale je to zbytečné.

Ceník repase baterii

Malý návod jak funguje baterie

Mnozí z Vás kteří jste v očekávání nového přírůstku do rodiny, řešíte věci okolo jako postýlka, oblečení a hlavně kočárek. Jedna z důležitých součástí pro pohyb s miminkem k lékaři,nákupy a procházky. Málokdo ví,že kočárek se skládá z několika součástí jako je podvozek, brzdy, kolečka, duše,pláště a také málokdo ví, že tyto součástky se nechají vyměnit či dokonce opravit. Takže pokud vám na kočárku nefunguje brzda lze opravit, praskl vám ráfek? lze vyměnit a o výměně duší a plášťů nemluvím to je nejběžnější servis. Spolupracuji s firmou ze západní Moravy která se zabývá náhradními díly na kočárky. Pokud máte zájem o servis kočárků jsem Vám plně k dispozici.

Máte tupé nože, nůžky či vrták? Zabývám se broušení těchto věcí. Nabroušení do druhého dne. Cena dle dohody.